آموزش

آموزش نصب اسنپ شات ماینکرافت در اندروید و کامپیوتر

با سلام خدمت تمامی ماینکرافت پلیر های عزیز امروز همراه شما هستیم با آموزش نصب اسنپ شات در ماینکرافت. نصب اسنپ شات در ماینکرافت به آسانی آب خوردن است اما هنوز بعضی از افراد با مشکل مواجعه میشوند.  همینطور که میدونید قبل از آپدیت رسمی ماینکرافت برای آزمایش آن یک یا چند نسخه اسنپ شات را معرفی میکند، این اسنپ شات هارا میتوانید به آسانی از لانچر ماینکرافت خود نصب و آنها را اجرا کنید.

تبلیغات

نصب اسنپ شات در کامپیوتر

لانچر ماینکرافت را باز کنید. وارد تب Installations شوید. اسنپشات را فعال کنید و سپس آخرین اسنپشات به طور خودکار نصب و اجرا می شود. پس از آن، هنگام باز کردن یک دنیای جدید، مطمئن شوید که تنظیمات را مشاهده کرده و ویژگی های آزمایشی را فعال کنید. به این ترتیب می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید. این روش برای هر ویژگی آزمایشی آینده نیز یکسان خواهد بود.

نصب اسنپ شات در اندروید

خب به طور معمول تا اینجای کار میدانید که برای نصب اسنپشات می‌بایست شما دسترسی به کامپیوتر را داشته باشید. اما ما روشی را به شما معرفی خواهیم کرد که اسنپشات های ماینکرافت را میتوانید روی گوشی نیز نصب کنید. این روش به گوشی شما بستگی دارد که باید قدرت پردازش قوی ای را داشته باشد، برای این کار شما میتوانید لانچر هایی که برای اندروید وجود دارد را نصب کنید و وارد آنها بشوید. پیشنهاد ما به شما برنامه پوجالانچر هست که میتوانید آن را دانلود کنید، برای نصب اسنپشات در اندروید نیز شما وارد پوجالانچر خواهید شد و روی گزینه create new profile کلیک کنید. در قسمت version گزینه snapshot را انتخاب کنید و لیستی از آخرین اسنپشات های منتشر شده را می‌بینید روی اسنپشات مورد نظر کلیک کنید و آن را نصب کنید

تبلیغات

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا