مقالات بازی

آموزش پیدا کردن بایوم شکوفه های گیلاس Cherry Grove ماینکرافت

سلام خدمت تمامی ماینکرافت پلیر های عزیز، همانطور که در جریان هستید چند وقتی است که از معرفی آپدیت 1.20 و minecraft live میگذرد. ماینکرافت به گفته های خود عمل کرده و در طی زمان قابلیت های این آپدیت را به مردم معرفی میکنه. اما یکی از این قابلیت های جذاب آپدیت 1.20 بایوم شکوفه های گیلاس Cherry Grove نام دارد که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت.

تبلیغات

بایوم شکوفه های گیلاس چیست؟

بایوم شکوفه های گیلاس یک بایوم جدید در ماینکرافت است که با به‌روزرسانی Minecraft 1.20 به بازی اضافه خواهد شد. این بایوم در زندگی واقعی نیز وجود دارد و نماد کشور ژاپن است. بایوم‌های شکوفه های گیلاس اغلب در کنار کوه‌های برفی و بالای تپه‌های کوچک‌تر یافت می‌شوند، همان جایی که بایوم Meadow قرار دارد.

ماب های بایوم شکوفه های گیلاس چه هستند؟

در حال حاضر، هیچ گروه انحصاری برای این بایوم وجود ندارد. با این حال، بازیکنان می توانند زنبور، خرگوش سیاه، گاو، گوسفند و خوک را در بایوم شکوفه های گیلاس پیدا کنند. گاهی اوقات، اگر یک کوه برفی در نزدیکی بایوم شکوفه های گیلاس وجود داشته باشد، می توانید با بزها نیز روبرو شوید.به طور کلی، این بایوم ایجاد مزرعه زنبور عسل را نسبتاً آسان می‌کند، و اگر می‌خواهید یک بازی آرام در ماینکرافت داشته باشید، شکوفه های گیلاس را انتخاب کنید.

چگونه بایوم شکوفه های گیلاس را پیدا کنیم؟

از جستجوی طبیعی گرفته تا چند ترفند برای پیدا کردن بایوم شکوفه های گیلاس وجود دارد. بیایید همه آنها را بررسی کنیم تا موردی که برای شما مناسب است را کشف کنیم.

تبلیغات

استفاده از دستورات

در صورتی که میخواهید از دستور های بازی استفاده کنید و مشکلی با آنها را ندارید، میتوانید از دستور “/locate biome minecraft:cherry_grove” استفاده کنید. با زدن این کامند در ماینکرافت، بازی به شما یک لوکیشن را میدهد که در نهایت می‌توانید با دستور “/tp (X) (Y) (Z)” به آن لوکیشن تلپورت کنید.

جستجوی طبيعی

اما اگر شما اهل استفاده از دستورات بازی نیستید و میخواهید به صورت طبیعی این بایوم را پیدا کنید، جایی که باید به دنبال این بایوم بگردید تنها بر روی کوه ها است. در واقع بایوم شکوفه های گیلاس در همان مکان علفزارها، در دامنه کوه ها تولید می شود.باید به یاد داشته باشید که آنها طبیعت معتدلی دارند، بنابراین بازیکنان باید فقط به دشت بچسبند و از بایوم های سرد یا خشک خودداری کنند. شکوفه های گیلاس در واقع از دور بسیار آسان است پیدا کردنشان (با فاصله رندر بالا) زیرا درختان آنها صورتی روشن هستند.

استفاده از سید ها

یک راه دیگر برای پیدا کردن بایوم شکوفه های گیلاس هم هست که استفاده از سید ها نام دارد. استفاده از سید ها میتوان اسان ترین روش آن باشد اما ما تنها در این مطلب یک سید به شما معرفی میکنیم که میتوانید از آن استفاده کنید. و بعد ها پس از انتشار 1.20 ما سید های کامل این بایوم را در ماین مدرن منتشر‌ میکنیم.

  • Seed code: 67
  • Coordinates: -347, 202, -460

هر آنچه باید از بایوم شکوفه های گیلاس بدانیم

گیلاس نهمین نوع درخت در ماینکرافت است. آنها بزرگترین هدیه بایوم شکوفه های گیلاس هستند و منحصراً در این بایوم تخم ریزی می کنند.درختان گیلاس در ماینکرافت دارای برگ های صورتی روشن با شاخه های سبز در پشت آنها هستند. آنها ذرات گلبرگ صورتی ایجاد می کنند که باعث می شود بایوم بسیار منحصر به فرد به نظر برسد.از آنجایی که درختان گیلاس در بایوم نسبتاً پراکنده هستند، بازیکنان می توانند به راحتی خانه های خودشان را در میان آنها بسازند.

پیدا کردن نهال درخت گیلاس

اگر می خواهید این درختان گیلاس زیبا را از بایوم به خانه خود بازگردانید، باید نهال های گیلاس تهیه کنید. مانند سایر نهال های درختان برگ های درخت گیلاس 50 درصد شانس تخم ریزی یک نهال را در صورت شکستن دارند. از آنجایی که درخت گیلاس برگ های بیشتری نسبت به درخت معمولی دارد، بازیکنان باید بتوانند در کمترین زمان به اندازه کافی نهال برای تزئین پایه خود تهیه کنند.حدود 10-20 دقیقه زمان واقعی طول می کشد تا نهال به درخت گیلاس تبدیل شود.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا