مقالات بازی

همه چیز درباره باستان شناسی ماینکرافت 1.20

باستان شناسی به ماینکرافت خواهد آمد!

سلام خدمت تمامی ماینکرافت پلیر های عزیز امروز خدمت شما هستیم با بررسی کامل خبر آمدن باستان شناسی به ماینکرافت 1.20.اما قبل از آن باید بدانید که تئوری باستان شناسی از کی و کجا شروع شد. باستان شناسی به طور رسمی قبل از آمدن آپدیت 1.17 معرفی شده بود که در آن زمان ویدیو ای پخش شد که نشان میداد با لوازم باستان شناسی بازیکن شروع به حفاری میکند، اما این ویژگی جدید ماینکرافت به طور معمول پیش نرفت و در آپدیت 1.17 به بازی اضافه نشد. وقتی که این اتفاق افتاد موجانگ خبر داد که آپدیت غار ها به دو بخش تقسیم خواهد یعنی بخشی در آپدیت 1.17 آمده بود و بخشی در آپدیت 1.18 در انتظار ما، آپدیت 1.18 منتشر شد اما باز هم به طور معمول در آپدیت 1.18 شاهد باستان شناسی در ماینکرافت نبودیم و تا به امروز‌ هیچ اطلاعاتی درباره‌ آن نداشتیم.

تبلیغات

ویژگی های باستان شناسی

طبق گفته های ماینکرافت ویژگی های باستان شناسی هنوز کامل و دقیق نیست و در آینده باید منتظر رونمایی های جدیدی از آن باشیم.اما چیزی که ما امروز می‌دانیم باستان شناسی همانند قبل نیاز به حفاری دارد‌ اما به گونه‌ی متفاوت، شما برای پیدا کردن تکه های باستانی ابتدا باید به معبد های صحرایی رجوع کنید و در اطراف این معبد ها شروع به حفاری کنید. در هنگام حفاری باید خیلی مواظب باشید چون که بلاک جدیدی به نام شن مشکوک به بازی اضافه میشود که این بلاک همان بلاکی است که شما باید آن را با قلمو پاک کنید. هنگامی که بلاک را پاک کنید دو احتمال به وجود می‌آید یک: ممکن است به شما یک ایتم رندوم بدهد و دو: ممکن است به شما تکه های گلدون شکسته شده بدهد باید توجه داشته باشید که ماینکرافت اشاره‌ی مخصوصی تنها به اطراف معبد های صحرایی کرده است و احتمال این که در سواحل بتوانید تکه های باستانی پیدا کنید هنوز وجود ندارد

img 20230210 195042 906 n9rq
تصویر باستان شناسی ماینکرافت 1.20

گلدان ها

گلدان هایی که میتوانید بسازید احتمالا نسبت به تکه هایی است که شما در محدوده آن پیدا میکنید. هر گلدان نقش به خصوصی بر روی خود دارد، که این نقش ها را میتوانید به تئوری های جالب تشکیل دنیای ماینکرافت ربط داد.

img 20230210 195042 849 3wtd
تصویر باستان شناسی ماینکرافت 1.20

البته‌ این تنها اطلاعات کمی است که ما در رابطه با باستان شناسیی داریم‌ در ادامه این پست ادیت میشود و ویژگی های جدید نیز را معرفی خواهیم کرد.

تبلیغات

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا