مپ

دانلود مود و مپ وان بلاک one block ماینکرفت

آیا تا به حال دوست داشتید که یک سبک جدیدی از بازی ماینکرافت را تجربه کنید؟ ما در این پست قصد داریم مودی را به شما معرفی کنیم که در این مود شما تنها با یک بلاک باید به زندگی ادامه دهید! بله درست شنیدید یک بلاک، در این مود تمام دنیا فقط یک بلاک است.

تبلیغات

مود وان بلاک

این مود یکی از معروف ترین مود های ماینکرفت محسوب میشود که مطمئنا برای یک بار هم که شده اسم آن را شنیده اید. در این مود دنیا فقط و فقط تشکیل شده از یک بلاک است و تمام ماجرای شما از همین یک بلا‌ک شروع خواهد شد.

در مود وان بلاک شما باید تنها بلاک زیر پایتان را بکنید، با هر بار کندن بلاک زیر پایتان ( بلاک اولیه ) یک بلاک دیگر جایگزین بلاک قبلی میشود و به‌ همین ترتیب شما با کندن و کندن شروع به به دست آوردن منابع میکنید.

در مود وان بلاک فاز های گوناگونی وجود دارد  که وقتی شما بلاک زیر پایتان را برای مدتی میکنید با یک بلاک بدراک مواجه میشوید، بعد از تایمی مشخص بلاک بدراک شکسته خواهد شد و وارد بایوم جدیدی میشوید. باید توجه داشته باشید که با کندن بلاک زیر پایتان امکان اینکه مابی هاستایل اسپاون شود هست و شما باید مراقب خودتان باشید.

تبلیغات

تفاوت مود وان بلاک با اسکای بلاک

اسکای بلاک و وان بلاک به طور کلی با هم شباهت هایی دارند، در هر دو مود شمل به صورت محدود هستید و باید برای بقا تلاش کنید. اما تفاوت این دو در آن است که شما در مود اسکای بلاک باید با استفاده از ترکیب مواد مذاب و آب سنگ درست کنید و با آن سنگ ها به جزیره های دیگر سفر کنید. اما در مود وان بلاک شما نیازی ندارید با جاهای دیگر سفر کنید و تمامی بایوم ها فقط و فقط از یک بلاک بیرون می آیند.

نصب مود وان بلاک

برای نصب این مود جذاب ابتدا ورژن ماینکرافت خودتان را به آخرین ورژن حال حاضر بروزرسانی کنید. ( توجه داشته باشید که نسخه های رسمی و غیر بتا را از همین وبسایت دانلود کردا باشید ) سپس فایل مود وان بلاک را دانلود کنید. با برنامه rar شما میتوانید فایل دانلود شده را باز کنید و با کلیک کردن روی فایلی که پسوند .mcworld دارد، به صورت مستقیم آن را وارد ماینکرافت کنید.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا