1.191.20

دانلود مپ اسکویید گیم ماینکرافت بدراک ادیشن

سلام امروز قصد داریم مپ اسکویید گیم یا همون بازی مرکب رو براتون بزاریم. شما میتونید این مپ که دارای تمامی مراحل اسکویید گیم هست رو هم بصورت تکی و هم با دوستان خود بازی کنید و لذت ببرید. این مپ تست شده روی نسخه 1.19 هست و بقیه نسخه ها تست نشده و امکان باگ وجود داره.

تبلیغات
مپ اسکویید گیم بدراک ادیشن ماینکرافت

بازی چراغ قرمز چراغ سبز

در این بازی تعدادی از بازیکنان پشت خط قرمز تعیین شده قرار میگیرند.بازیکنی روبرو آنها قرار دارد که با گفتن چراغ قرمز و سبز بازی را شروع میکند.شما فقط زمانی که چراغ سبز گفته شد میتوانید حرکت کنید تا به آن سوی زمین بازی برسید. اگر وقتی چراغ قرمز گفته میشود شما حرکتی کنید کشته میشوید و از بازی حذف خواهید شد.

مپ اسکویید گیم بدراک ادیشن ماینکرافت
تصویر بازی چراغ قرمز چراغ سبز

بازی شیرینی دالگونا

در اول بازی تعدادی شکل به شما نشان داده میشود و شما باید یکی از آنها را انتخاب کنید.پس از انتخاب شکل مورد نظر شیرینی ای به شما داده میشود و شما باید شکلی که در وسط آن قرار گرفته با یک نیزه و پرتاب به شکل آن بدونه کوچک ترین آسیب آن را جدا کنید تا از این مرحله با موفقیت بیرون بیایید.

مپ اسکویید گیم بدراک ادیشن ماینکرافت
تصویر بازی شیرینی دالگونا

بازی پل شیشه ای

شیشه ها به دو دسته محکم و غیر محکم تقسیم میشود. دقت کنید کدام شیشه را انتخاب میخواهید کنید ممکن است لحظه ای اشتباه مرگ شما را رقم بزند. شما باید در این بازی تشخیص دهید کدام شیشه محکم تر است تا بتوانید از آن عبور کنید و به شیشه بعدی برسید.
اگر روی شیشه غیر محکم بپرید شیشه میشکند و شما از بازی حذف و کشته میشوید.

تبلیغات
مپ اسکویید گیم بدراک ادیشن ماینکرافت
تصویر بازی پل شیشه ای

بازی طناب کشی

در این بازی به چند تیم تقسیم میشوید.تیم اول سمت راست و تیم دوم سمت چپ قرار دارد.مسابقه طناب کشی آغاز میشود و شما و هم تیمی شما باید تلاش خود را کند تا به سمت حریف کشیده نشوید.روی طناب داخل بازی تند تند کلیک کنید تا برنده شوید. تیمی که به وسط زمین بازی کشیده شود از مسابقه حذف و کشته میشود.

مپ اسکویید گیم بدراک ادیشن ماینکرافت
تصویر بازی طناب کشی

بازی تیله

بازی تیله بازی یکی از سخت ترین و استرس آور ترین مرحله میباشد.در این بازی به نبرد یک به یک میپردازید. هر کدام از بازیکنان 10 تیله در دست دارد! با هم بازی میکنید و در آخر هر کس تیله اش کمتر بود و یا تمام شد بازنده بازی میشود و از بازی حذف میشود.

مپ اسکویید گیم بدراک ادیشن ماینکرافت
تصویر بازی تیله

نمایش بیشتر

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا