اخبار بازی

ماینکرافت دانجنز تمام شد

چندی پیش، خبری در وبسایت رسمی ماینکرافت منتشر شد که همگان را به سکوت فرو برد. این خبر شامل اعلامیه‌ای بود که به پایان رسیدن آپدیت‌های جدید در بازی محبوب ماینکرافت دانجنز را تأیید می‌کرد. این تصمیم نه تنها به معنای خاتمه دادن به آپدیت‌های بعدی است، بلکه به معنای پایان بازی ماینکرافت دانجز نیز می‌باشد. این خبر در راستای رسیدن تعدادی بی‌سابقه به 25 میلیون نفر از علاقمندان به این بازی، منتشر شده است.

تبلیغات

ماینکرافت نوشت

ماینکرافت دانجز
تصویر ماینکرافت دانجز

با این حال، هر سفری پایانی دارد. از آنجایی که نسخه 1.17 آخرین آپدیت ماینکرافت دانجز بود، تیم ما اکنون به سمت پروژه های جدیدی رفته است که به کشف تجربیات در جهان ماینکرافت ادامه می دهند. این بدان معناست که هیچ ویژگی یا به روز رسانی محتوای جدیدی برای بازی در نظر گرفته نشده است. ما قصد داریم به آوردن تجربیات جدید به دنیای ماینکرافت ادامه دهیم و به تیم خود این آزادی را بدهیم که به کاوش در انواع بازی‌هایی که علاقه‌مند به آن هستند ادامه دهند – درست همانطور که با ماینکرافت دانجنز انجام دادند!

یک لحظه فکر نکنید این یعنی ماجراهای شما تمام شده است! هنوز ماجراهای زیادی وجود دارد که باید با دوستان خود داشته باشید. سیاه چال ها برای جادو کردن، شکارهای باستانی برای تسخیر، و سرنگونی برجی که طرح آن همچنان به چرخش خود ادامه می دهد. و در حالی که داستان ماینکرافت دانجز ممکن است به پایان خود رسیده باشد، جامعه ما همچنان به ساختن داستان های خود ادامه می دهد. ما خوشحالیم که تعداد زیادی از بازیکنان جدید بازی را در طیف رو به رشدی از پلتفرم‌ها کشف کرده و از آن لذت می‌برند و در نهایت بخشی از خانواده قهرمانان ماینکرافت دانجنز می‌شوند

همه شما فوق العاده هستید از همه حمایت های شما متشکریم و شما را در سیاه چال ها می بینیم!

تبلیغات

نمایش بیشتر

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا