مقالات بازی

همه چیز درمورد سرور The Hive ماینکرافت

سرور هایو ماینکرافت

سرور هایو یکی از سرورهای محبوب ماینکرافت است که با بازی های بسیار متنوع و جذاب خود، پلیرهای زیادی را از سراسر جهان به خود جذب کرده است و اکنون یکی از بهترین سرورهای ماینکرافت به شمار می‌رود. این سرور بازی های بسیار جذابی دارد که برخی از آنها شامل Treasure Wars , Sky Wars , Hide And Seek و بازی های متنوع دیگر می‌شود. شما می‌توانید با ورود به این سرور و بازی کردن گیم های آن با دوستان خود و هزاران پلیر دیگر از سراسر جهان، لحظات خوبی را برای خود و دوستانتان در این سرور رقم بزنید.

تبلیغات

سرور هایو از کجا شروع شد؟

در سال 2013 دو نفر با نام های The hirobrine و Trouble در سرور Mineville باهم آشنا شدند. آنها تصمیم گرفتند یک سرور ماینکرافت بسازند. سرور هایو در ابتدا با بازی Survival Games شروع شد. توسعه دهندگان سرور هایو دو نفر با نام های کاربری Clankstar و JollyajaX بودند که روی کد نویسی سرور کار می‌کردند. بعدها بازی های بیشتری مانند Hide And Seek , Murder Mystery و بازی Treasure Wars که شبیه بازی BedWars بود به سرور اضافه شد و این کار موجب محبوب تر شدن سرور هایو شد.

در سال 2021 نسخه‌ی جاوا سرور هایو پس از 8 سال خاموش شد و اکنون تنها نسخه‌ی بدراک سرور در دسترس است.

سرور هایو چگونه محبوب شد؟

سرور هایو به دلایل زیادی به محبوبیت رسید. چندتا از دلایلی که باعث محبوب شدن سرور هایو شد عبارت است از:

تبلیغات

1.توسعه یافته شدن سرور: سرور هایو از وقتی توسط استودیو موجانگ توسعه یافته شد، به محبوبیت چند برابری دست یافت.

2.سیستم مولتی پلیر: در سرور هایو، سیستم های فرند و پارتی وجود دارد و پلیرها می‌توانند با دوستانشان بازی کنند و باهم با پلیرهای دیگر رقابت کنند.

3.سیستم مولتی ورژن: سرور هایو قابلیت مولتی ورژن دارد. یعنی می‌توان با تمام ورژن های ماینکرافت، از ورژن 1.0.0 تا 1.20.1 در سرور پلی داد و با پلیرهای دیگر بازی کرد.

4.سیستم آنتی چیت: سرور هایو دارای آنتی چیت بسیار قوی است و چیترهای خیلی کمی در سرور دیده می‌شوند. به همین دلیل، پلیرها می‌توانند با خیال راحت در سرور پلی دهند.

5.مینی گیم های سرور: مینی گیم های سرور، یکی از دلایلی است که باعث شده سرور هایو به محبوبیت زیادی دست یابد و پلیرهای زیادی را به خود جذب کند.

6.چند قاره: سرور هایو دارای آی پی های متفاوتی است که هر یک از آنها مربوط به یک قاره است. با این آی پی ها، پلیرها می‌توانند از سراسر جهان با پینگ بهتر در سرور پلی دهند و از بازی در آن لذت ببرند.

چرا سرور هایو در جاوا بسته شد؟

نسخه‌ی جاوا هایو از سال 2013 شروع به کار کرده و در 15 آوریل 2021 به دلایل مختلف بسته شد. آنها در اواخر سرور جاوا خود، درآمد کافی برای ادامه‌ی نسخه‌ی جاوا سرور خود نداشتند. آنها همچنین گفته بودند که اگر نسخه‌ی بدراک سرور هایو نبود، نسخه‌ی جاوا چند سال پیش تعطیل می‌شد. از طرفی دیگر تعداد پلیرهای نسخه‌ی بدراک هایو، 10 برابر نسخه‌ی جاوا سرور بود. همین دلایل سبب بسته شدن نسخه‌ی جاوا سرور هایو شد.

سرور هایو ماینکرافت
تصویر بسته شدن سرور هایو جاوا

بیشترین رکورد پلیر همزمان در سرور هایو چقدر بوده؟

سرور هایو یک رکورد جهانی را در تاریخ ثبت کرده است. این سرور دارای بیشترین رکورد همزمان پلیر است. در سال 2020، 39530 پلیر همزمان در سرور هایو حضور داشتند و یک رکورد تاریخی را در سرور ثبت کردند.

درآمد سرور هایو از چه طریقی است؟

هر سروری در ماینکرافت، باید درآمدی داشته باشد تا با استفاده از آن، سرور را مدیریت و نگهداری کنند. درآمد سرور هایو از راه های مختلفی به دست می‌آید.

راه اول: آنها با فروش رنک، پت، بوستر و چیز های دیگر درون سروری درآمد به دست می‌آورند تا با استفاده از آن نیاز های سرور را تأمین می‌کنند.

راه دوم: آنها با تولید محتوا در شبکه های اجتماعی و آپلود فیلم و چیزهای دیگر در برنامه های مختلفی مانند: یوتیوب، توییتر و برنامه های مختلف دیگر به دست می‌آورند و نیازهای سرور را تأمین میکنند.

مینی گیم های سرور هایو چیست؟

مینی گیم های سرور هایو عبارت اند از:

1.Capture The Flag

2.Murder Mystry

3.Treasure Wars

4.Sky Wars Kits

5.Sky Wars

6.Just Build

7.Hide And Seek

8.Death Run

9.Survival Games

10.Block Drop

11.The Bridge

12.Ground Wars

13.Block Party

سرور هایو ماینکرافت
تصویری از مینی گیم های سرور هایو

مالکان کنونی سرور هایو چه کسانی هستند؟

در سال 2013 دو نفر با نام های The hirobrine و Trouble با کمک چند نفر دیگر، سرور هایو را ساختند. اما در حال حاضر مالکان سرور هایو آنها نیستند.

در حال حاضر مالکان سرور هایو Youri Ketsten و Ed Barlow هستند که با نام های کاربری ClankStar و b0xx3r شناخته می‌شوند.

سرور هایو ماینکرافت
تصویری از سرور هایو

چگونه می‌توان به سرور هایو وارد شد؟

برای ورود به سرور هایو، شما نیازمند اکانت ایکس باکس ماینکرافت هستید. سرور هایو سه آی پی متفاوت دارد که هریک از آنها مطعلق به یک قاره است و هر یک از آنها دارای پینگ های متفاوت است.

شما برای ورود به سرور هایو باید وارد بخش servers شوید. سپس add server را بزنید و یکی از آی پی های زیر را بنویسید:

آی پی سرور قاره آسیا: sg.hivebedrock.network

آی پی سرور قاره اروپا: fr.hivebedrock.network

آی پی سرور قاره آمریکا شمالی: ca.hivebedrock.network

سپس، روی join server کلیک کنید تا وارد سرور شوید و با هزاران پلیر از سراسر جهان بازی کنید.

نمایش بیشتر

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا