اخبار بازی

پس از اقدام بی‌احساسانه ردیت در برابر اعتراضات توسعه دهندگان ماینکرافت از سابردیت 7 میلیون نفری آن خارج شده‌اند

اگر می‌خواهید به‌روزرسانی‌های رسمی از تیم توسعه دهندگان ماینکرافت را ببینید، بهتر است در Reddit نگاهی نکنید. یک پست از یک کاربر Reddit با نام sliced_lime و یک عنوان نشان دهنده اینکه او رهبر تکنولوژی ماینکرافت جاوا ادیشن است (احتمالاً Mikael Hedberg از موجانگ) دیروز اعلام کرد که موجانگ دیگر محتوای رسمی را در Reddit منتشر نخواهد کرد، به دنبال پاسخ این پلتفرم به اعتراضات درباره تغییرات در رابط برنامه نویسی آن.

تبلیغات

Reddit

همانطور که بدون شک شنیده‌اید، مدیریت Reddit تغییراتی را در گذشته اعمال کرده است که منجر به تغییر قوانین و نظارت در بسیاری از سابردیت‌ها شده است”، این پست را می‌خوانیم، پیش از اعلام کردن که این تغییرات باعث شده است که موجانگ “دیگر احساس نمی‌کند Reddit مکان مناسبی برای انتشار محتوای رسمی یا ارجاع [بازیکنانش] باشد.

در این پست، به طور ضمنی به رویدادها اشاره شده است، اما به نظر می‌رسد این تصمیم به دنبال اقدام Reddit در برابر اعتراضات علیه تغییرات اخیر در رابط برنامه نویسی آن باشد که در واقع، اپلیکیشن‌های شخص ثالثی که به کاربران اجازه دسترسی به سایت را می‌دهند، را از بین می‌برد.

مدیران سابردیت در چند هفته گذشته به منظور مخالفت با رهبری شرکت Reddit، به دست آوردن تاکتیک‌های مختلفی را در دست داشته‌اند؛ این تاکتیک‌ها شامل تبدیل کردن سابردیت‌هایی که آن‌ها نظارت می‌کنند به جوامع خصوصی و دعوت انتخابی از افراد، یا علامت گذاری آن‌ها به عنوان NSFW که به معنای امکان فروش تبلیغات در آن صفحات برای Reddit وجود ندارد، بوده‌اند. Reddit با اعمال فشار بر مدیران ناراضی و در برخی موارد اخراج و تلاش برای جایگزینی آن‌ها به این تحرکات پاسخ داده است.

تبلیغات

عملیاتی که بیشترین تأثیر را خواهد داشت، پایان رساندن به رشته‌های روزنامه رسمی سابردیت خواهد بود، جایی که 7.4 میلیون طرفدار و بازیکن Minecraft می‌توانند به‌طور دقیق بروزرسانی‌های رسمی را بررسی کنند و بازخوردهای خود را مستقیماً به توسعه‌دهندگان ارائه دهند. sliced_lime تأکید می‌کند که بازیکنان به طور طبیعی می‌توانند “روزنامه‌های بروزرسانی غیررسمی را ارسال کنند” و همیشه می‌توانند “سایت بازخورد [Mojang] را در feedback.minecraft.net” یا از طریق رسانه‌های اجتماعی با آن در ارتباط باشند.

واکنش کاربران به طور کلی درک‌کننده بوده است، که احتمالاً فقط نشان دهنده عصبانیت همه از رهبری Reddit در حال حاضر است. نظر بالا‌رأساً در پست sliced_lime از کاربر DamageBooster می‌گوید “قابل درک است” و سپس می‌پرسد که کاربران در جای دیگری چگونه می‌توانند به روزنامه‌های رسمی دسترسی پیدا کنند.

با این حال، حتی اگر راه‌های دیگری برای دسترسی به موجانگ وجود داشته باشد، به نظر می‌رسد برای یک بازی به اندازه ماینکرافت که به طور غیرقابل فهمی بزرگ و مهم است، قطع ارتباط با Reddit به عنوان یکی از پورت‌های رسمی آن کاری بسیار قاطعانه است. این به خاطر فرار تبلیغات از توییتر پس از تصرف ایلان ماسک در رهبری این شرکت یادآوری می‌کند. زمان نشان خواهد داد که آیا رهبری Reddit توجهی به این موضوع خواهد داشت یا خیر.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا