مقالات بازی

چگونه در ماینکرفت روی مواد مذاب راه برویم؟

یکی از مایعات خطرناک در ماینکرفت، لاوا است. وقتی برای اولین بار وارد دنیای جدیدی می‌شوید، در سرزمین Overworld که پر از بایوم‌ها، ساختمان‌ها و تولیدات زمینی مختلف است. در طول مسیر ، شما شروع به پیدا کردن آبشار های لاوا می‌کنید که از کوهستان‌ها سرازیر می‌شوند و یا زیر زمین تولید می‌شوند. سرزمین دوم که Nether نامیده می‌شود، پر از دریاچه‌ها و آبشارهای بزرگ لاوا است و همچنین موجودات مرموز و خطرناک فراوانی دارد.اگر شخصیت شما در بازی حتی به لاوا برخورد کند، فوراً سوخته و می‌میرد. بنابراین باید همیشه مواظب بوده و در هر زمانی که نزدیک لاوا باشید، احتیاط لازم را بکار ببرید. با این حال، چند راه برای قدم زدن یا سفر کردن در این مایع بسیار گرم وجود دارد.

تبلیغات

1-استفاده از افکت حفاظت آتش

تصویر افکت حفاظت آتش
تصویر افکت حفاظت آتش

اگر می‌خواهید در نسخه بدراک ماینکرفت روی لاوا قدم بگذارید، بهترین راه این است که افکت حفاظت در برابر آتش را بر روی خود داشته باشید و عملاً در سطح لاوا شنا کنید. حفاظت در برابر آتش یک افکت قدرتمند است که می‌توان با استفاده از سیب‌های طلایی تقویت شده یا از معجون حفاظت در برابر آتش به شما اعمال شود. این اثر به طور کامل هرگونه آسیب وارد شده از لاوا یا آتش را از بین می‌برد. بنابراین، ساده‌ترین راه برای راه رفتن روی لاوا آن است که یک معجون حفاظت در برابر آتش بنوشید و شروع به شنا در سطح لاوا کنید.

2-(walker enchantment)دیتاپک

تصویر دیتا پک walker enchantment
تصویر دیتا پک walker enchantment

اگر می‌خواهید به طور خاص روی سطح لاوا قدم بزنید و بدوید، شما باید یک دیتاپک سفارشی را دانلود و نصب کنید که به شما این امکان را می‌دهد، زیرا در نسخه بدراک بازی، این قابلیت وجود ندارد. این دیتاپک به نام “Lava Walker enchantment” می‌باشد و یک تقویت‌کننده سفارشی را اضافه می‌کند که به شما اجازه می‌دهد بر روی لاوا قدم بزنید.

3-سوار شدن بر روی strider

تصویر strider سواری
تصویر strider سواری

اگر بخواهید از طریق لاوا حرکت کنید و شخصیت بازی خود را نسوزانید، می‌توانید در دنیای Nether روی ماب Strider سوار شوید. برای سوار شدن روی Strider در Nether به وسایل خاقی نیاز دارید که باید بسازید. ممکن است شما بصورت اتفاقی از روی strider بر روی لاوا بیوفتید در این حالت شما نیاز به معجون حفاظت در مقابل آتش دارید تا بتوانید زنده بمانید.

تبلیغات

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا