مقالات بازی

چگونه نیم تگ خود را در ماینکرافت مخفی کنیم؟

وقتی در حال بازی چندنفره در ماینکرافت هستید، بازیکنان میتوانند اسم یا گیمر تگ شمارا در هر نسخه ای ببینند. در نسخه جاوا، از نام کاربری انتخابی خود استفاده می‌کنید، اما در نسخه بدراک که با سرویس چندنفره آنلاین Xbox Live هماهنگ شده است، نام گیمر خود را نمایش می‌دهید. اما آیا امکان مخفی کردن نام خود را دارید؟

تبلیغات

با این حال، بازیکنان می‌توانند نام خود را در ماینکرافت به روش‌های مختلفی مخفی کنند، اما باید در نظر داشته باشند که این فرایندها ممکن است به عوامل متعددی وابسته باشند. به عنوان مثال، برخی گزینه‌ها تنها نام بازیکن را در صفحه خودشان مخفی می‌کنند، اما برای سایر بازیکنان همچنان قابل رویت است. بنابراین، آن‌ها باید تصمیم بگیرند که با توجه به اینکه تا چه حد می‌خواهند نام بازیکنان را در بازی مخفی کنند، کدام روش برایشان بهترین عملکرد را ارائه می‌دهد.

راه هایی برای مخفی کردن نام کاربری یا نیم تگ در ماینکرافت

جاوا ادیشن

راه هایی برای مخفی کردن نام کاربری یا نیم تگ در ماینکرافت
با استفاده از کامند، بازیکنان Minecraft می‌توانند گیمر تگ را برای همه یا برخی از بازیکنان یک دنیا حذف کنند(تصویر از موجانگ)

در ماینکرفت: جاوا ادیشن ، چند روش برای مخفی کردن گیمر تگ بازیکنان در بازی وجود دارد، اما آسان‌ترین روش نیازمند فعال کردن چیت یا دسترسی OP برای استفاده از کامند است. با تنها چند کامند، بازیکنان می‌توانند تمام بازیکنان (یا تنها چند نفر) را به یک تیم اضافه کنند که نام‌های آن‌ها به طور پیش‌فرض مخفی می‌شوند و برای سایر بازیکنان قابل مشاهده نخواهد بود.

نحوه مخفی کردن نام کاربری با کامند در ماینکرفت جاوا

تبلیغات

بعد از فعال کردن کدهای تقلب یا دسترسی به سطح مدیریت (OP) در سرور، نوار گفتگو را باز کنید.شما باید یک تیم در دنیا/سرور ایجاد کنید. برای ایجاد یک تیم با نام دلخواه خود، بدون استفاده از نقل قول، “team add exampleteamname/” را وارد کنید. بعد، باید بازیکنان را به تیم اضافه کنید. این کار با وارد کردن “team join exampleteamname/” همراه با یک نشانگر مانند @s برای خودتان، @a برای همه بازیکنان، یا وارد کردن دستی نام کاربری خاص در بازی برای اضافه کردن بازیکن به تیم انجام می‌شود.پس از اضافه کردن تمام بازیکنان به تیم که می‌خواهید نام‌های آن‌ها پنهان شوند، “/team modify exampleteamname nametagVisibility never” را وارد کنید. پس از فشردن Enter ، تمام نام‌های بازیکنان در تیم حذف خواهند شد تا زمانی که با استفاده از دستوری مجدداً آن‌ها را فعال کنید.

همچنین، به عنوان یک جایگزین برای نصب یک Mod مانند “پنهان کردن نام‌ها”، حذف نام تمام بازیکنان هم امکان‌پذیر است. این کار میتواند در یک دنیای میزبانی شده محلی یا کل سرور، در صورتی که بازیکن دسترسی مدیریت داشته باشد، انجام شود. این تغییر در حال حاضر با Forge و Fabric 1.19 سازگار است و می‌توانید آن را در صفحه Modrinth آن پیدا کنید.

بدراک ادیشن

راه هایی برای مخفی کردن نام کاربری یا نیم تگ در ماینکرافت
استفاده از تکنیک خم شدن (Crouching)، به‌عنوان راهی ساده و مستقیم، جهت پنهان کردن نام بازیکن در نسخه Bedrock از بازی Minecraft محسوب می‌شود (تصویر ارائه شده توسط Mojang).

وقتی صحبت از Minecraft: Bedrock Edition به میان می‌آید، چندین گزینه مختلف برای مخفی کردن نام‌های بازیکنان در دنیا یا سرور وجود دارد. یکی از راه‌های ساده‌تر این است که بازیکنان به سادگی خم شوند، که نام بازیکن را تا زمانی که به حالت ایستاده برگردند، پنهان می‌کند.

با این حال، این روش به طور دقیق کمی کاربردی نیست. خوشبختانه، اگر بازیکنان دنیای خود یا سرور خود را در Bedrock ایجاد کنند، میتوانند از طریق منوی تنظیمات، تمامی نام‌های بازیکنان را که روی سر بازیکنان قرار دارد، غیرفعال کنند که این کار تنها با چند کلیک انجام میشود.

نحوه غیرفعال کردن نمایش نیم تگ بازیکن در ماینکرافت بدراک

برای دسترسی به این تنظیمات، از داخل دنیا یا سرور خود و با دسترسی administrator، منوی توقف را باز کنید. بعد از باز شدن منو، دکمه تنظیمات را فشار دهید. در پایین سمت چپ پنجره، به سمت پایین بروید و دکمه تنظیمات ویدیو را انتخاب کنید.سپس در سمت راست پنجره، به سمت پایین بروید و سوئیچ تغییر وضعیتی که “in-game player names” را نشان می‌دهد، پیدا کنید و آن را خاموش کنید. سپس به بازی بازگردید. در نتیجه، همه نام‌های بازیکنان در دنیا یا سرور شما باید غیرفعال شوند، در صورتی که شما میزبان آن دنیا یا سرور هستید.

لطفا توجه داشته باشید که هر چند این روش برای نمایش نام بازیکنان درون بازی موثر است، اما طرفداران همچنان قادرند نام بازیکنان مخالف خود را در لیست دوستان و هر نمایشگر امتیاز در دنیا مشاهده کنند. تغییر این تنظیمات تنها باعث پنهان شدن نام بازیکن از بالای سر او خواهد شد.

نمایش بیشتر

‫7 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا