مقالات بازی

کمیاب ترین پیام های مرگ در ماینکرافت

بیشتر بازیکنان در ماینکرافت وقت خود را صرف جستجوی گنج‌های نادر مانند دایموند یا ندرایت می‌کنند. اما برای بازیکنان حرفه‌ای که این کار را بارها تکرار کرده‌اند، هنوز گنج‌های نادرتری برای کشف وجود دارد. پیام مرگ، توصیف کوتاهی است که در بازی نمایش داده می‌شود و مربوط به مرگ شما است.عموماً پیام‌هایی مانند “[بازیکن] توسط زامبی کشته شد” یا “[بازیکن] به مرگ خود افتاد” را مشاهده می‌کنید، اما پیام‌های عجیب و غریبی نیز وجود دارند که فقط در شرایط مبهمی ظاهر می‌شوند. ما قصد داریم به برخی از نادرترین پیام‌های مرگ در ماینکرافت بپردازیم و راه‌های بدست آوردن آن‌ها را توضیح دهیم.

تبلیغات

بازیکن توسط طراحی متقصد بازی کشته شد

مردن توسط انفجار تخت ماینکرافت

این یک ایستر ایگ نسبتاً شناخته شده است، اما گاهی اوقات بازیکنان جدید هنوز هم از آن بی‌اطلاع می‌مانند. اگر تا به حال سعی کرده‌اید در دنیای Nether یا End در یک تخت خواب بخوابید، می‌دانید که این کار غیرممکن است و تخت خواب به سادگی منفجر می‌شود – در واقع، استفاده از تخت خواب و منفجر کردن آن یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای کشتن اژدهای اند است.

در سال ۲۰۱۷، یک بازیکن جدید این موضوع را به انجمن گزارش باگ ماینکرافت ارسال کرد و فکر کرد که این یک باگ است. بنابراین، به بازیکنان برای اطلاع از اینکه این یک باگ نیست، زمانی که به وسیله یک تخت خواب منفجر می‌شوید، پیام مرگ “[بازیکن] توسط طراحی متقصد بازی کشته شد” اضافه شد.

بازیکن توسط یک فریاد شدید به وسیله صدا منفجر شد

واردن ماینکرافت

این یکی خیلی سخت نیست، اما هنوز به تازگی اضافه شده است، بنابراین شاید هنوز آن را ندیده باشید. بروزرسانی 1.19 ماب قدرتمند واردن را اضافه کرد که از زمین بیرون می‌آید و اگر شما در منطقه‌ای به نام Sculk Cave Biome صدای زیادی ایجاد کنید، شما را نابود می‌کند.

تبلیغات

اگر به دست حملات واردن به وسیله حملات نزدیک آن بمیرید، آنگاه این پیام را دریافت نخواهید کرد. به جای آن، شما باید از دسترسی واردن خارج شوید و آن از فاصله دور حملات صوتی خود را انجام دهد. اگر به آن بمیرید، این پیام را دریافت خواهید کرد.

بازیکن با صدای بلند از بین رفت

آتش بازی ماینکرافت

آتش‌بازی‌ها خیلی سرگرم‌کننده هستند، اما می‌توانند بسیار خطرناک هم باشند. اگر بیش از حد نزدیک یک آتش‌بازی ایستاده باشید و آن منفجر شود، ممکن است آسیب سنگینی ببینید. اگر یک آتش‌بازی شما را بکشد، پیام مرگی که “با صدایی بلند از بین رفتید” را دریافت خواهید کرد.

ماب از خشکی مرد

دلفین ماینکرافت

نه تنها بازیکنان، بلکه همینطور ماب ها نیز می‌توانند پیام مرگ دریافت کنند. اگر از انویل برای ساختن یک نیم تگ سفارشی استفاده کنید و آن را روی یک ماب اعمال کنید، آن ماب پیام مرگ خودش را دریافت خواهد کرد. بیشتر این پیام‌ها مشابه پیام‌هایی هستند که بازیکنان می‌توانند دریافت کنند، اما موجودات آبی مانند دلفین‌ها چیزی منحصر به فرد دارند.

اگر آن‌ها را بیش از حد خارج از آب بگذارید، شروع به مردن می‌کنند. اجازه دهید به این شکل بمیرند (حیوان شما) و شما پیامی دریافت خواهید کرد که آن‌ها “از خشکی درگذشته‌اند”.

بازیکن نمی‌خواست در همان دنیایی که بازیکن در آن زندگی می‌کند، زندگی کند

ووید ماینکرافت

پیام‌های مرگ نه تنها روش مرگ را ردیابی می‌کنند، بلکه فردی که آن را به شما وارد کرده است را نیز ردیابی می‌کنند. به طور معمول، اگر شما به روشی غیرمعمول در زیر لایه‌ی بستر جهان گیر افتید و به خلاء سقوط کنید، پیامی ساده خواهد گفت که شما “از دنیا پایین افتاده‌اید”. اما اگر قبل از این اتفاق، فرد دیگری شما را ضربه بزند و باعث سقوط شما به خلاء شود، پیام مرگ شما ادعا می‌کند که شما “نمی‌خواستید در همان دنیا زندگی کنید” که این بازیکن در آن حضور دارد.

بازیکن از محدوده این دنیا خارج شد

آخر دنیا ماینکرافت

این یک پیام مرگ جدید است که در ماینکرافت 1.20 اضافه شده است و نیاز به کارهای بسیار زیادی دارد. برای این کار، شما باید خارج از مرز جهان بروید که در نسخه جاوا ادیشن ماینکرافت، 30 میلیون بلوک ازت مکان ظهور فاصله دارد.

این یک سفر بسیار طولانی و سخت است، اما اگر به آنجا برسید، می‌توانید با استفاده از یک Ender Pearl خارج شوید. شما بلافاصله می‌میرید و پیام مرگ شما نشان می‌دهد که شما “از محدوده این دنیا خارج شده‌اید”.

اما می‌توانید این موضوع را به‌صورت پیچیده‌تری نیز انجام دهید. این پیام مرگ می‌تواند با تقریبا هر نوع مابی ترکیب شود، تنها کافی است که قبل از مرگ، آن ماب به شما را ضربه بزند. بنابراین، به عنوان مثال، اگر از یک خرابکاری بسیار دشوار برای وارد کردن اندر دراگون به بیرون از دنیای زیرزمینی استفاده کنید، می‌توانید پیام مرگ زیر را ایجاد کنید:

“[بازیکن] از محدوده این دنیا خارج شد در حالی که در مقابل اندر دراگون می‌جنگید”

ممکن است فکر کنید که احتمالاً پیامی سخت‌تر از این برای دریافت وجود ندارد، اما شما اشتباه می‌کنید.

بازیکن توسط گلوله آتش یک لاما مرد

لاما ماینکرافت

البته این ممکن است به نظر برسد که این کار غیرممکن است، زیرا شتاباندن توپ آتش توسط لاما امکان‌پذیر نیست. با این حال، حمله‌ی لاما تنها یک انیمیشن نیست، بلکه یک پروژکتایل و یک جسم واقعی است در حالی که در هوا قرار دارد.

بنابراین، اگر یک جسم دیگر با این پروژکتایل برخورد کند، آن را از بین می‌برد و اینجاست که دوست ما، گست، وارد صحنه می‌شود.

این نیاز به زمانبندی بسیار دقیق دارد، اما اگر توپ آتش گست به توپ لاما برخورد کند و سپس بازیکن را بزند و بکشد، پیام مرگ به صورت زیر خواهد بود: “[بازیکن] توسط لاما با توپ آتش زده شد”.

نمایش بیشتر

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا