مقالات بازی

5 روش غیر عادی برای کسب لول xp در ماینکرافت

هرچند روش‌های شناخته‌شده مانند استخراج معدن، ذوب و کشتن موجودات در ماینکرافت، برای کسب امتیاز تجربه (XP) استفاده می‌شوند، اما روش‌های غیرمعمول و جذاب و پاداش‌دهنده دیگری نیز وجود دارد. در ادامه پنج راه غیرمعمول برای کسب امتیاز تجربه در ماینکرافت آورده شده است.

تبلیغات

معامله با ویلیجر ها

روستایی‌ها اجناس و منابع با ارزشی رو بهت می‌دن و هر بار که با یکی از اون‌ها معامله می‌کنی، امتیاز تجربه جمع می‌کنی. همچنین با انجام معاملات بیشتر، معاملات جدید باز می‌شه و امتیاز تجربه بیشتری هم دریافت می‌کنی. روستایی‌ها شغل‌ها و معاملات منحصر به فردی دارن، بستگی به سطح و شغلشون داره. روستایی‌ها به صورت تصادفی در روستاهای مختلف از طریق تبدیل زامبی به روستایی هم ساخته می‌شن. معامله با روستایی‌ها روش عالی‌ای برای کسب امتیاز تجربه هست، چون آسون، ایمن و سودآوره. می‌تونی اجناسی که نیاز نداری رو معامله کنی یا اجناس نادر و با ارزش زیادی داشته باشی. همچنین می‌تونی تخفیف در معاملات دریافت کنی.

تصویر معامله با ویلیجر ها
تصویر معامله با ویلیجر ها

درمان ویلیجر زامبی

زامبی روستایی یک نوع نادر است که می‌تواند به صورت طبیعی ظاهر شود یا زمانی که یک زامبی یک روستایی عادی را آلوده می‌کند، ایجاد شود. این موجودات ترسناک شبیه روستایی‌ها هستند اما دارای پوست سبز، چشمان قرمز و لباس‌های پاره‌پاره هستند. به عنوان زامبی‌ها، آن‌ها به بازیکنان و روستایی‌های دیگر حمله می‌کنند. در ماینکرافت، درمان یک زامبی روستایی با استفاده از یک قطره جلوه ضعف و سپس سیب طلایی، تجربه قابل توجهی و مزایایی را به همراه دارد. فرایند درمان نیازمند چند دقیقه است، در طول این زمان زامبی روستایی لرزش می‌کند و صداهایی تولید می‌کند. با این حال، حفظ آن‌ها تا بهبود کامل و تبدیل به یک روستایی عادی با شغل و سطح تصادفی ضروری است. شما می‌توانید برای هر زامبی روستایی درمان شده تجربه زیادی کسب کنید و یک روستایی جدیدی که معاملات بهتری برای شما دارد، بدست آورید.

تصویر درمان ویلیجر زامبی
تصویر درمان ویلیجر زامبی

پرورش ماب ها

تولید موجوداتی مانند حیوانات، هیولاها یا روستایی‌ها یک روش منحصربه‌فرد برای کسب امتیاز تجربه است. با تامین غذای مورد علاقه دو موجود از یک گونه، فرایند تولید نسل جدید آغاز شده و به وجود موجود نوزادی منجر می‌شود. با موفقیت تولید نسل و رشد نوزادها، بازیکنان امتیاز تجربه دریافت می‌کنند. هر گونه موجود نیازهای خاصی در مورد غذا دارد. به عنوان مثال، گاوها از گندم، خوک‌ها از هویج یا سیب‌زمینی و گوسفندها از گندم استفاده می‌کنند.

تبلیغات
تصویر پرورش ماب ها
تصویر پرورش ماب ها

استفاده از Grindstone

در ماینکرافت، Grindstone به بازیکنان اجازه می‌دهد تا جادوهای موجود بر روی اشیاء را حذف کرده و آن‌ها را تعمیر کنند، همراه با بازیابی امتیاز تجربه. میزان امتیاز تجربه دریافتی با سطح جادو بستگی دارد. Grindstone ابزاری چندکاره است که با ساخت از دو میله، یک تخته سنگ و دو تخته چوب از هر نوعی، به بازیکنان امکان حذف جادوهای اضافی، بازیابی امتیاز تجربه از اشیاء ناخواسته و تعمیر اشیاء خراب بدون مصرف منابع اضافی را می‌دهد.

تصویر استفاده از Grindstone
تصویر استفاده از Grindstone

صید ماهی ها

هر ماهی صید شده، باعث دریافت امتیاز تجربه می‌شود. میزان امتیاز دریافتی بستگی به نوع ماهی و ابعاد آن دارد. ماهی‌های بزرگتر میزان امتیاز بیشتری را به شما می‌دهند.صید ماهی‌های خاص و ارزشمند می‌تواند مقدار امتیاز تجربه بیشتری را در اختیار شما قرار دهد. به طور معمول، مثلاً صید ماهی‌های نادر و بزرگ می‌تواند امتیاز تجربه بالاتری را به شما بدهد.بنابراین، با صید ماهی در ماینکرافت می‌توانید امتیاز تجربه کسب کنید و با ادامه صیادی و صید ماهی‌ها، سطح تجربه خود را افزایش دهید.

تصویر سید ماهی ها
تصویر سید ماهی ها

نمایش بیشتر

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا