مقالات بازی

ادونسمنت های ماینکرافت 1.20

با اینکه هنوز نسخه 1.20 بازی ماینکرافت منتشر نشده است، اما بازیکنان از طریق نسخه‌های آزمایشی بازی، می‌دانند چه چیزی از بروزرسانی Trails & Tales در انتظار آنهاست. آخرین نسخه اسنپ‌شات بازی، 23w17a، در تاریخ 26 آوریل 2023 منتشر شد و تغییراتی را به بازی اضافه کرد. این تغییرات شامل تنظیمات حسگر sculk و موسیقی جدید در بازی است.

تبلیغات

علاوه بر این، اسنپ‌شات 23w17a برای ماینکرافت جاوا ادیشن هفت ادونسمنت جدیدی را ارائه داد که در نهایت بعد از انتشار ماینکرافت 1.20 به بازی اضافه خواهند شد. در ماینکرافت بدراک ادیشن نیز ادونسمنت ها مرتبط با نسخه جاوا ادیشن خواهد بود. ادونسمنت‌ها چالش‌هایی با درجات سختی متفاوت هستند که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را انجام داده و جوایز مختلفی در بازی برنده شوند.

سوال باقی می‌ماند: چه کارهایی باید بازیکنان انجام دهند تا بتوانند این ادونسمنت‌های جدید را در بازی باز کنند؟ در ادامه ما به این سوال شما پاسخ خواهیم داد.

به دست آوردن تخم اسنیفر

به دست آوردن تخم اسنیفر

برای پیدا کردن تخم اسنیفر در ماینکرافت 1.20، ابتدا باید شن‌های مشکوک را پیدا کنید که ممکن است شامل اشیاء دیگری مانند خرده‌های سفال باشد. پس از پیدا کردن تخم اسنیفر، باید به آن کمک کنید تا بلوغ پیدا کند. این بخشی حیاتی از فرآیند است، زیرا دیدن خروج “اسنیفلت” از تخم، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی است.

تبلیغات

برای به دست آوردن تخم اسنیفر، ابتدا باید یک براش بسازید. این ابزار جدید با استفاده از دو عدد چوب و سه تار در یک کرفتینگ تیبل قابل ساختن است. سپس، برای پیدا کردن بلاک‌های شن مشکوک، به استراکچر های “دیزرت تمپل” و “چاه بیابان” بروید. اگر از دستور “/locate structure” استفاده کنید، می توانید نزدیکترین استراکچر بیابان را پیدا کنید، اما این دستور برای چاه‌های بیابانی کار نمی‌کند، زیرا به عنوان استراکچر های عمومی دسته‌بندی شده‌اند و در دستورات موجود قرار ندارند.

بلاک‌های شن مشکوک را با دقت در استراکچر‌های دیزرت تمپل و چاه‌های بیابان بررسی کنید. این بلاک‌ها با بافتی کمی متفاوت و چاله های کوچک با شن های معمولی تفاوت دارند. برای جلوگیری از از دست دادن فرصت براش زدن، بسیار احتیاط کنید که آن‌ها را نشکنید. این بلاک‌ها تحت تأثیر گرانش هستند و اگر بیافتند، از بین خواهند رفت، بنابراین آن‌ها را نشکنید و بلاک‌های زیر آن‌ها را خالی نکنید.

برای براش زدن بلاک‌های شن مشکوک، براش خود را آماده کرده و به سمت بلاک راست کلیک کنید یا دکمه استفاده از ابزار مورد استفاده خود را روی کنترلر فشار دهید. دکمه را نگه دارید در حالی که براش زدن بلاک‌های شن مشکوک را انجام می‌دهید تا محتویات داخل شن بیرون بیاید باعث میشود که شن مشکوک به شن عادی تغییر کند.

تکثیر اسنیفر

تکثیر اسنیفر‌ ماینکرافت

برای تکثیر اسنیفر‌ها در ماینکرافت، بازیکنان به 2 بذر گل چراغ و 2 اسنیفر نیاز دارند. این کار کاملاً ساده است زیرا اسنیفر‌ها به طور خودکار بعد از گذشت مدتی یک بذر گل چراغ را حفر می‌کنند. به دلیل عدم وجود بذر در بلاک‌های شن، بازیکنان باید یکی از بلاک‌های زیر را بیاورند و نزدیک اسنیفرها قرار دهند:

  • Dirt
  • Grass Block
  • Podzol
  • Coarse Dirt
  • Rooted Dirt
  • Moss Block
  • Mud
  • Muddy Mangrove Roots

سپس دو اسنیفر را نزدیک یکدیگر قرار داده و به آن‌ها بذر گل تورچ بدهید. آن‌ها وارد حالت عشق می‌شوند و بعد از مدتی اسنیفر کوچک یا “اسنیفر بچه” به دنیا می‌آید. تکثیر اسنیفرها دارای 5 دقیقه تاخیر است. همچنین، آن‌ها هرگاه بذر گل چراغ بخورند، بهبود یابند. به دلیل تمایل آن‌ها به پرسه‌زدن، بازیکنان ممکن است نیاز به ایجاد یک محوطه تکثیر داشته باشند تا اسنیفرها بتوانند به درستی همدیگر را تشخیص داده و تکثیر کنند.

کاشت بذر تورچ فلاور

بذر تورچ فلاور ماینکرافت

یک گیاه جدید به نام “تورچ فلاور” به بازی اضافه شده است. بذر گل تورچ فلاور را می‌توان در زمین‌های کشاورزی کاشت. این بذرها تنها توسط اسنیفرها پیدا می‌شوند.

پیدا کردن خرده سفال ها

پیدا کردن خرده سفال های ماینکرافت

آپدیت 1.20 قرار است یک بلاک جدید به نام “شن مشکوک” را به بازی اضافه کند. این بلاک به بایوم کویر اضافه خواهد شد، به‌طور خاص این بلاک نزدیک نقاط معابد صحرایی پیدا میشود. پس از به دست آوردن بلاک شن، بازیکنان باید از ابزار جدید – براش – استفاده کنند تا آن را شکسته و آیتم مخفی درون آن را استخراج کنند. به نظر می‌رسد که محل ظهور به صورت تصادفی است – می‌توان هر چیزی از تکه سفالی تا اشیاء تصادفی را دریافت کرد. البته شکستن بلاک با هر ابزار دیگری تنها باعث نابودی آیتم مخفی شده درون آن می‌شود.

با خرده های سفال گلدان بسازید

ساخت گلدان سفالی ماینکرافت

مجموعه ای از بیست خرده شناخته شده به نام خرده های سفال در ساخت بلاک های گلدان سفالی تزئینی با طرح های زینتی استفاده می شوند. این چیزها تنها با استفاده از یک براش برای بررسی بلاک های شنی مشکوک قابل دسترسی هستند.

امکان دارد بتوانید خرده‌های سفالی را از بلاک های شنی مشکوکی که در استراکچر‌های مختلف کشف شده اند، برداشت کنید. بعد از بررسی بلاک، بلاک به شکل معمولی شن یا ماسه خواهد بود و یکی از بیست نوع خرده سفالی را دریافت خواهد شد.

ایجاد تریم بر روی آرمور

آرمور تریم ماینکرافت

با استفاده از بلاک میز آهنگری می‌توانید هر نوع آرموری را با تریم منحصر به فردی بسازید. یکی از قابلیت‌های جالب بروزرسانی Trails & Tales در ماینکرافت، قابلیت اضافه کردن الگوهای متمایز به اقلام زره‌ای است که به دلیل ویژگی جدید آرمور تریم این قابلیت فراهم شده است.

استفاده از تمام تریم ها

آرمور تریم ماینکرافت

هر یک از الگوهای تریم زره را یک بار روی یک زره اعمال کنید : Spire، Snout، Rib، Ward، Silence، Vex، Tide و Wayfinder.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا