دی ال سی

دانلود رایگان دی ال سی باب اسفنجی ماینکرافت آپدیت شده

سلام خدمت تمامی ماینکرافت پلیر های عزیز، امروز قصد داریم به شما یکی از جدیدترین و بهترین دی ال سی های پولی ماینکرفت را معرفی کنیم. این دی ال سی در مارکت پلیس ماینکرافت با قیمت ۱۳۴۰ کوین ماینکرافت فروخته می شود.

تبلیغات

اما اینبار، به شما پیشنهاد می کنیم که دی ال سی باب اسفنجی را که در مارکت پلیس ماینکرفت به صورت رایگان فروخته می شود، تجربه کنید! این دی ال سی شامل یک مپ داستانی و جذاب است که می تواند شما را سرگرم کند. در این مپ، شما با شخصیت اصلی داستان یعنی باب اسفنجی آشنا می شوید و باید به او کمک کنید تا به موفقیت های بیشتری در دنیای ماینکرفت دست پیدا کند. این مپ شامل مراحل مختلفی است که باید آن ها را پشت سر بگذارید و با موانعی که در طول راه با آن ها مواجه خواهید شد، مقابله کنید.

همچنین، این مپ دارای گرافیک بسیار زیبا و جذابی است که می تواند شما را به دنیای ماینکرفت جذب کند. با این دی ال سی، می توانید تجربه جدیدی از دنیای ماینکرفت را به دست آورید و ساعت ها سرگرم شوید.

تبلیغات

نمایش بیشتر

‫20 دیدگاه ها

  1. جوووووونم به باب اسفنجی سلطان من این چیز باب اسفنجی فنم اصلا بچگیم و حتی الانم هم به باب اسفنجی وابسته است دمتون گرم این دی ال سی رو گذاشتین من قبلا از یه سایت خارجی گرفتم ولی دیدم یه سایت خفن ایرانی این همه دی ال سیو گذاشته برای ما

  2. سلام دوستان برای اینکه براتون بیاد این مراحلو برید:
    1. پسوند فایل رو به zip تغییر بدید و اونو استخراج کنید.
    2. برید توی پوشه و تمام فایل هارو سلکت کنید و اونو به zip فشرده کنید.
    3. حالا پسوند اون فایل فشرده رو به mcworld تغییر بدید.
    4. فایل رو در برنامه ماینکرفت باز کنید و لذت ببرید 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا