مقالات بازی

دیپ دارک ماینکرافت 1.19

یکی از مواردی که در آپدیت 1.19 به بازی اضافه شده است، Deep Dark Cities است که در اعماق دنیای Minecraft خود خواهید یافت. اگر در مورد این اضافه شدن جدید به بازی کنجکاو هستید، در این راهنما شما را با آنچه در مورد آنها می دانیم آشنا خواهیم کرد!
چنل تلگرام ماین مدرن

زمان انتشار

 

تبلیغات
انتشار Deep Dark Cities همراه با آپدیت Wild Update منتشر خواهد شد که برای سال 2022 برنامه ریزی شده است. متأسفانه، ما جزئیات دقیق تری از زمان انتشار آن نداریم. احتمالاً عکس های فوری در دسترس خواهد بود که به شما امکان می دهد برخی از ویژگی های جدید را زودتر از موعد امتحان کنید! Deep Dark و The Warden mob در ابتدا قرار بود جزئی از به‌روزرسانی Caves & Cliffs باشند، اما آنقدر گسترش یافته‌اند که زمان بیشتری برای تکمیل آنها نیاز است.

 

صندوق ها گنج

 

طلاعات زیادی در مورد نوع غارتی که می توانید در حین کاوش در شهر تاریک عمیق داشته باشید مشخص نیست، با این حال، یک صندوق در طول نسخه نمایشی باز شد و غارت زیر پیدا شد:

تبلیغات
  • Enchanted Book – Looting 3
  • Enchanted Book – Quick Charge 3
  • String
  • Snowballs

 

واردن

 

The Warden یک ماب بسیار قوی است که اگر Sculk Shrieker بارها تحریک شود، ایجاد می شود. آنها اولین اوباش واقعاً کور در بازی هستند و از صدا و بو برای ردیابی طعمه خود استفاده می کنند. اگر خیلی به The Warden نزدیک شوید، آنها می توانند شما را با بو جذب کنند. اگر یک بلوک را بشکنید، یک قفسه سینه را باز کنید، یا یک سنسور را فعال کنید، آنها به سمت محلی که صدا تولید شده است می روند.

 

واردن می تواند حواسش پرت شود، می توانید یک گلوله برفی یا سایر پرتابه ها را پرتاب کنید و آنها به جایی که فرود آمد کشیده می شوند. به نظر می رسد زمانی که در مجاورت The Warden هستید، جلوه تاریکی اعمال می شود. اوباش صدمات زیادی وارد می کند و حتی با یک مجموعه کامل از زره های Netherite، شما فقط می توانید یک یا دو ضربه قبل از مرگ را تحمل کنید.

 

این تمام اطلاعات ما از دیپ دارک است

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا