مقالات بازی

پیدا کردن غار های سبز ماینکرافت 1.18

1.18 بالاخره منتشر شد و واقعاً همه چیز را در بازی تغییر داده است. اکنون با ایجاد دنیایی جدید، کوه‌های عظیم، غارهای عمیق و چشم‌اندازی باورنکردنی را خواهید دید. یکی از این مناطق شگفت انگیز برای کاوش، بیوم غارهای سرسبز است. در حالی که شما این را در زیر زمین خواهید یافت، با توت های درخشان زیبایی که به بیوم جذابیت آن می بخشد، روشن می شود. اگر به دنبال یکی از این بیوم ها در دنیای خود هستید، نحوه یافتن آنها را در این راهنما به شما آموزش خواهیم داد.

 

تبلیغات

پیدا کردن غار سبز

 

برای پیدا کردن غارهای سرسبز در Minecraft 1.18، باید درختان آزالیا را پیدا کنید. اینها درختان برگ سبز روشن با گل های بنفش هستند که فقط در بالا یا داخل یک بیوم غار سرسبز تخم ریزی می کنند. هنگامی که این درخت را پیدا کردید، می توانید در نزدیکی آن حفاری کنید و در نهایت یک غار سرسبز پیدا خواهید کرد

minecraft azalea tree example 400x225 1

تشخیص درختان آزالیا کمی دشوار است. با این حال، اگر شما خوش شانس باشید، آنها در یک بیوم که رنگ های متضاد دارد، مانند سرزمین های بد، تخم ریزی می کنند.

 

تبلیغات
درختان بسیار کوچک هستند اما دارای برگ های سبز روشن و گل های بنفش هستند که آنها را به ویژه قابل توجه می کند. هر چه تعداد درختان آزالیا در این منطقه بیشتر باشد، سیستم غار بزرگتر خواهد شد!

 

minecraft lush cave example 400x225 1

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا