ماینکرافت

دیگر نمیتوان از ویلیجرهای ماینکرافت کتاب اینچنت دریافت کرد

سلام و درود بر تمامی طرفداران ماینکرافت عزیز. من خوشحالم اعلام کنم که چند هفته پیش، توسعه دهندگان ماینکرافت نسخه جدیدی از این بازی فوق‌العاده را منتشر کردند. در این نسخه جدید، تغییرات جدیدی در سیستم معاملات و تجارت با ویلیجرا اعمال شده است. این تغییرات باعث می‌شود که تجارت و معاملات با آنها کمی دشوارتر و پیچیده‌تر شود، اما به همان اندازه هیجان‌انگیز تر و جذاب تر خواهد بود. امیدوارم که این تغییرات جدید شما را بیشتر به ماینکرافت متصل کند و ساعاتی پربار و سرگرم کننده را برایتان فراهم آورد.

تبلیغات

در گذشته، شما قادر بودید با استفاده از ویلیجر و استخدام او در بازی ماینکرافت، به معاملات بسیار ارزشمند دست یابید. این فرایند ممکن بود کمی زمان‌بر باشد، اما شما قادر بودید تمام اسباب‌واسه‌ها و منابع مورد نیاز خود را از ویلیجرا خریداری کنید و از آنها بهره‌برداری کنید. این قابلیت باعث می‌شد تا تجربه شما در بازی عمیق‌تر و جذاب‌تر شود و امکانات بیشتری را برای شما فراهم کند.

تغییرات ویلیجر ها

با انتشار سیستم جدید دادوستد ویلیجرا، این امکان دیگر وجود ندارد که به راحتی یک کتاب اینچنت قدرتمند را تهیه کنید. در حال حاضر، برای دریافت چنین کتابی، لازم است که ویلیجر شما در سطح بالایی باشد. همچنین بسته به بایومی که ویلیجر در آن استقرار دارد، میتواند به شما کتاب اینچنت ارائه کند و در هر بایوم، میتوانید کتابهای دیگری را دریافت کنید. این به این معناست که شما برای خرید تمامی کتابهای اینچنت از ویلیجرها، باید به هفت بایوم مختلف در روستا سفر کنید و با ویلیجرها تجارت کنید. این سیستم جدید، یک عناصر اضافی و جذاب به تجربه بازی‌تان اضافه خواهد کرد و برای شما مسیری جدید و هیجان‌انگیز را بوجود خواهد آورد.

اما این همه چیز نیست. در حقیقت، دو نوع ویلیجر وجود دارند که اصلاً در بازی تولید نمی‌شوند، زیرا آن بایوم خاص در آنجا روستا وجود ندارد. اما نگران نباشید، شما می‌توانید خودتان یک روستای جدید در همان بایوم ایجاد کنید و به آن روستا کمک کنید تا رشد کرده و توسعه یابد. این اقدام به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید به صورت مستقیم کتابهای اینچنت مورد نظر خود را بخرید. این روش برای شما امکان می‌دهد که با تلاش و کوششتان، روستا را به شکلی دلخواه پیش ببرید و در نهایت کتابهای مورد نیاز خود را به دست آورید.

تبلیغات

تغییرات تریدر ها

بروزرسانی سیستم تریدرها در ماینکرافت
بروزرسانی سیستم تریدرها در ماینکرافت

در اسنپ‌شات اخیر از بازی ماینکرافت، علاوه بر ویلیجرها، تغییرات دیگری نیز وجود دارد که شامل تغییرات در دادوستد تریدرها می‌شود. تریدرها به عنوان یکی از بیشترین موجودات بی‌ارزش در بازی مطرح هستند، زیرا ایتم‌هایی که در معاملاتشان عرضه می‌کنند، ارزشی چندان ندارند و بسیار گران قیمت هستند. این تغییرات ممکن است تاثیر مستقیمی بر روی روش‌های معامله و ایجاد ترید با تریدرها در بازی داشته باشد.

با خیالی آسوده باشید، چرا که در اسنپ‌شات جدید، سیستم دادوستد و تریدر نیز به‌روزرسانی شده است. این به‌روزرسانی شامل امکانات جدیدی است، به طوری که تریدرها اکنون قادرند چوب را بفروشند و همچنین قادر به خرید ایتم‌ها نیز هستند، به جای اینکه تنها آنها را بفروشند. این تغییرات نقش مهمی در ارتقای تجربه ترید و تعامل با تریدرها در بازی دارند.

کدام اینچنت در کدام بایوم یافت میشود؟

خب با این تغییرات جدید که اعمال شده شاید برای شما سوال باشه که چه کتابی در چه بایومی یافت میشود ما یک جدول در رابطه با این موضوع برای شما تهیه کردیم که به شما کمک میکند تا بتوانید بفهمید کتاب اینچنت مورد علاقه شما در کجا یافت میشود

کدام اینچنت در کدام بایوم یافت میشود؟
راهنمای ترید اینچنت در ماینکرافت

نمایش بیشتر

‫6 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا